مرحله 3 بیماری کلیه و یک کلیه سالم خوب تفاوت چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 3 بیماری کلیه و یک کلیه سالم خوب چه تفاوت است؟ مرحله 3 مرحله حیاتی بیماری کلیوی است، در این مرحله کلیه اند در حد متوسط آسیب دیده است، آسیب دیده ممکن است با دو کلیه همراه است. اما ممکن است خوب کلیه سالم به معنی شخص با یک کلیه متولد شد و یا بیماری است دو کلیه آسیب نمی زند.

همانطور که کلیه دارد جبرانی قوی، تا مردم حتی می توانید مانند یک فرد عادی، فقط با یک کلیه زندگی می کنند. بنابراین افرادی که با یک کلیه متولد شده می تواند یک زندگی عادی هر چند / زندگی خود را داشته باشد، بنابراین تا زمانی که هیچ نشانه آشکار وجود دارد، لازم نیست به آن اهمیت می دهند.

اما برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه، بدون توجه به این بیماری آسیب دیده است یک یا دو کلیه، آنها نیاز به اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از بیماری نارسایی کلیه، حتی ارومیه.

چگونه برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه؟

بدون کنترل خوب، مرحله 3 بیماری کلیه را به ارومیه در یک دوره کوتاه را وارد کنید، پس چگونه به درمان آن است که واقعا یک مشکل بزرگ است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است، آن را با هدف بهبود عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. با کمک این درمان، مردم در مراحل اولیه بیماری کلیوی می تواند یک شانس برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند. است که می گویند، برای افرادی که در مرحله 3 بیماری کلیه هستند، آنها می توانند فرصتی برای معکوس بیماری خود را با کمک از این درمان را دریافت کنید.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت بین مرحله 3 بیماری کلیه و یک کلیه سالم خوب و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما به سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-treatment/1415.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، مرحله 3 بیماری کلیه، یک کلیه سالم خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: